Бизнес комуникации
Изданието е предназначено за всички ученици, които изучават предмета бизнес комуникации. То съдържа основни познания за деловото общуване – устно и писмено, за бизнес етиката, за оформянето на документите, които най-често се използват в бизнес кореспонденцията. Задачите, включващи ролеви, симулативни игри и решаване на казуси, дават възможност на учениците активно да участват в учебния процес. Изданието е изготвено в съответствие с новата учебна програма на МОН (2017 г.). То може да бъде от полза и на по-широк кръг читатели в ежедневното им делово общуване.
Съдържание
1. Същност и значение на комуникациите
2. Преглед на комуникативните умения
3. Ефективна комуникация
4. Невербална комуникация
5. Организация на речта. Ораторско майсторство
6. Комуникациите в организацията
7. Неформална комуникация. Комуникация в екип
8. Делови срещи и събирания
9. Делово общуване по телефона и мобилните комуникации
10. Управление на конфликти
11. Преговорите като форма на делово общуване
12. Писмени комуникации. Делова кореспонденция
13. Справочно-информационни документи. Стандарти
14. Общоадминистративни документи. Стандарти
15. Кандидатстване за работа
16. Бизнес комуникациите и новите технологии